All for Joomla All for Webmasters
Cuma, 08 Ocak 2016 18:37

İntibak Yasası Onaylandı!

Öğeyi Oyla
(17 oy)
İntibak yasamız Resmi Gazete’de yayınlanmak üzere Sayın Cumhurbaşkanımız tarafindan onaylanmıştır. Tüm meslektaşlarımıza ve ailelerine hayırlı olsun.
 
Ahmet KESER
TEMAD Genel Başkanı
 
İntibak yasasının onaylandığı az önce TEMAD Genel Başkanlığından yayınlanan SMS ile camiamıza bu şekilde duyurulmuştur. Hayırlı olmasını diliyoruz.
 
PEKİ BUNDAN SONRAKİ SÜREÇ NE OLACAK?
 
Yasa’nın Resmi Gazetede yayınlanması ile yasa koyucu (TBMM), gerekli düzenlemeleri yapması için idare (SGK)'ye üç ay zaman tanıyor. Bu süre içinde yeni derece ve kademelerine intibak ettirilecek meslektaşlarımız 1 Ocak 2016'den geçerli olmak üzere zamlı maaşlarını almaya başlayacaklar. 

Ek Bilgi

  • Facebook Yorum:
    Share on Myspace
Okunma 28712 defa Son Düzenlenme Cuma, 08 Ocak 2016 20:09

Yorumlar   

0 #8 cem 14-01-2016 13:11
Ben 1991 yılı mezunuyum 2014 yılında 2/1 den emekli oldum yuksek okul bitirmedim benim durumum ne olur saygılar
Alıntı
0 #7 Akif ÖZİZMİRLİ 13-01-2016 17:28
Halil bey, size üzülerek belirtmek isteri ki maalesef ön lisans mezunu olduğunuzdan 2 kademe alarak 2/3 yükseleceksiniz. 1.dereceye düşemeyeceksiniz. üzgünüm yüksek öğretim yapanlar cezalandırılmış durumdalar.
Alıntı
0 #6 halil bekiroğlu 11-01-2016 00:02
Arkadaşlar 26yıl 5ay hizmet üzerinden 2/1 den emekli oldum y.okul 2 yıllık mezunuyum 1985 mezunuyum benim durum nasıl bilen varmı ???
Alıntı
0 #5 Hüseyin 09-01-2016 19:00
2005 yılında 1 nci derece 3 ncü kademeden (4 yıllık lisans programı uygulayan üniversite mezunu olarak) emekli oldum.Son intibak yasasının bana bir getirisi olur mu ? Bilgi rica ediyorum. Syg....
Alıntı
0 #4 galip keçeci 09-01-2016 15:41
3 derece emekli arkadaşlarada 1nci derece hakkı tanınsaydı mağdur olan kalmasaydı yetim bırakılmışlar gibi kaldı saygılarımla hayırlı olsun
Alıntı
-1 #3 Sedat 09-01-2016 11:57
Cetin bey size bir faydası olmamis yuksekokul bitirmeniz size ceza olmuş. Siz sadece 2 kademe alacaksınız yani 2 nin 3 ü olarak maaş alirsiniz oda 10-15 tl birşey eder Yuksekokul bitirmeseydiniz 1 derece alacaktiniz.
Alıntı
0 #2 Çetin KOÇ 08-01-2016 21:27
Ben; yüksekokul mezunu ve 2-1 den emekli olmuş biriyim.Kafam karıştı.Hala kaçıncı derecede olacağımı ve ne kadar zam alacağımı bilmiyorum.
Ama ; emeği geçen;intibaklar konusunda çırpınan herkese çok teşekkür ediyorum ve hepsine " Allah sizden razı olsun " diyorum.
Çetin KOÇ Em.Dz.K.Bçvş
Alıntı
0 #1 ömer 08-01-2016 20:24
3 ncü dereceden 2nci dereceye düşünce sadece 65 tl mi yansıyacak
Alıntı