All for Joomla All for Webmasters
Cumartesi, 26 Aralık 2015 10:01

İntibakların maaşınıza ve derece kademenize yansıması

Öğeyi Oyla
(53 oy)
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu’nda dün yapılan toplantıda Asubay Meslek Yüksek Okulları Kanunundan önce mezun olan (2003 yılından önce göreve başlamış olan) Asubayların intibaklarının yapılması kabul edildi.
Peki, düzenleme bu şekliyle yasalaştığında kapsama giren muvazzaf ve emekli asubayların maaşlarına ve derece/kademelerine nasıl yansıyacak?
 
İşte ayrıntılı çizelge…

intibak tablo

tablo 2

Ek Bilgi

  • Facebook Yorum:
    Share on Myspace
Okunma 81349 defa Son Düzenlenme Çarşamba, 30 Aralık 2015 21:19

Yorumlar   

0 #25 yaşar değer 01-01-2016 18:46
Teşekkürler
Alıntı
+1 #24 yetiş çardaközü 01-01-2016 11:34
temad yetkilileri cevap lasın 2 nin 2 sinden emekliyim 1964 mezunuyum ölmedim ayaktayım
Alıntı
0 #23 Hüseyin polat 31-12-2015 18:47
gönül isterdiki bizim haklarımızı hizmet verdiğimiz msb. gnkur. tasarısıyla olsaydı millet vekili önergesiyle olmuştur işallah başlangıç derecelerimizin (9/2)İNTİBAKINDA SB LARDA OLDUĞU GİBİ HİZMET ETTİĞİMİZ KURUMUN TASARISIYLA OLUR HİZMET EDRKEN BİZ BİR AİLEYDİK.
Alıntı
0 #22 celal tombul 31-12-2015 14:56
ya kardeşim böyle yasamı olur.resmen assubayla dalga geçmişler.ben 2 fakülte bitirdim bişey alamıyorum önemli değil aldığım maaş 2400.benim öz eniştem de emekli albay.aldığı maaş 4500.olayı bu yönüyle bakın.bir emekli assubay başçavuşun en az alacağı maaş 3500-4000 tl.arasında olmalıdır.adam yılda iki kez yurt dışı yapıyo,yurtiçini saymıyorum bile.ben şehir dışına seyahat edemiyorum.siz neyin kafasını yaşıyonuz ya.
Alıntı
+1 #21 OGÜN 31-12-2015 14:21
KİM NE ALIYORSA ALSIN, HAYIRLI OLSUN. HAKMI BU, ADALETMİ BU DİYE HAYIFLANMANIN HİÇ KİMSEYE FAYDASI YOK.EMEKLİLERİN YÜZÜ BİRAZ DAHA GÜLECEK, KİME NE ZARARI VAR BUNUN.
BEN SADECE ŞUNU MERAK EDİYORUM. ÇOK ÖNEMLİ DEĞİL AMA SADECE MERAK, 1DERECE 2 KADEMEDEN EMEKLİ OLDUM 2 YILLIK Y.O. MEZUNUYUM 1/4'Ü ALIYORMUYUM. BİLEN BİRİSİ CEVAP YAZARSA SEVİNİRİM
Alıntı
0 #20 Bahattin Çetiner 31-12-2015 14:20
Emekli olalı 15 oldu.2003 yılından buyana da maaşımın %15 ini bagkur destekleme primi olarak ödüyorum .Üniversite bitirdim ,Şimdi görüyorum ki maşıma 8.3 lira zam yapmış devletim Şükürmü demeliyim.
Alıntı
0 #19 Orhan ÇELİK 31-12-2015 13:20
Assubaylara verilen bu hakta emeği geçen TBMM sayın üyelerine Gn.Kurmay ve Kuvvet Komutanlıklarından bu işte emeği geçenler ile Temad'ın başkanı Ahmet KESER'in şahsında yönetim kurulu üyelerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Meslekdaşlarima hayırlı olmasını dilerim.
Alıntı
+1 #18 galip keçeci 31-12-2015 00:32
ne kadar fesatlık var anlamakta zorlanıyorum bazı yorumları 2 de alsın 3 de alsın sanki cebinden çıkıyo gibi insanların yok ben okul bitirdim haksızlık diye senelerdir alıyonuz ikramiyeyide fazla aldınız ne var üç günlük dünyada bu kadar fesat olmaya alan arkadaşlar bizim içimizden gelen abilerimiz kardeşlerimiz sanki yunan ordusundan alanlar
Alıntı
0 #17 DURMUŞ TEZBAŞARAN 30-12-2015 23:24
BİREYSEL ÇIKARLARI TOPLUM ÇIKARLARININ ÖNÜNDE TUTAN BAZI ARKADAŞLARI KINIYORUM.BEN 1960 YILI MEZUNU EMEKLİ HV.ASB.YIM.EMEKLİ OLDUĞUMDA (1983 YILIBAŞI)EMEKLİ SANDIĞI 5 BİRİM VERDİYSE OYAK 1 BİRİM İKRAMİYE VERDİ.OYSA Kİ YENİ EMEKLİ OLAN MESLEKTAŞLARIMA BUNUN TAM TERSİ UYGULANMAKTA.OYAK'IN TEMELLERİNİ ATAN BİZLERİZ AMA KİMSEYİ KISKANMIYORUZ.BEN DEMEK YERİNE BİZ DİYEBİLİRSEK BAĞLARI DAHA DA GÜÇLENDİRİZ.EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDER,HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN DER BARIŞ,SAĞLIK VE HUZUR DOLU İYİ NİCE YLLAR DİLERM.
Alıntı
+1 #16 per.asb.kd.bçvş. ali akkas 30-12-2015 22:03
Herkese hayırlı olsun özellikle 2. Dereceden emekli olan ağabeylerimize. Kavga etmeye gerek yok bende kd.bçvş.luğumda fakülte bitirdim kendim hakettim. Okuyamayanları da hor görmeyelim.
Alıntı